Lille
În data de 04/04/25Deschiderea sesiunii în direct, la 11:00.
următoarea vânzare, în data de 21/03/25
următoarea vânzare, în data de 21/03/25
următoarea vânzare, în data de 21/03/25
următoarea vânzare, în data de 24/03/25
următoarea vânzare, în data de 24/03/25
următoarea vânzare, în data de 25/03/25
următoarea vânzare, în data de 25/03/25
următoarea vânzare, în data de 25/03/25
următoarea vânzare, în data de 25/03/25
următoarea vânzare, în data de 25/03/25
următoarea vânzare, în data de 25/03/25
următoarea vânzare, în data de 25/03/25
următoarea vânzare, în data de 25/03/25
următoarea vânzare, în data de 25/03/25
următoarea vânzare, în data de 25/03/25
următoarea vânzare, în data de 26/03/25
următoarea vânzare, în data de 28/03/25
următoarea vânzare, în data de 28/03/25
următoarea vânzare, în data de 28/03/25
următoarea vânzare, în data de 28/03/25
următoarea vânzare, în data de 31/03/25
următoarea vânzare, în data de 04/04/25
următoarea vânzare, în data de 04/04/25
următoarea vânzare, în data de 04/04/25
următoarea vânzare, în data de 05/04/25
următoarea vânzare, în data de 07/04/25
PEUGEOT 308 SW 2 308 SW 2 1.5 BlueHDi 130 DPF S&S GT Line

În curs de estimare
Primire preț de începereNC

59 - LILLE

Prețul afișat include taxele de vânzare1
- Vehicul expertizat și testat pe șosea
Informații generale
- Gen : NU A FOST COMUNICAT
- Culoare : Gris
- TVA : Nu ? Pentru acest vehicul nu există TVA.
- Caroserie : break
- Carnet de întreținere : Nu
- CO2 (g/km) : 95 (Normă Inconnu)
- Punere în circulație : NU A FOST COMUNICAT
- Urmărirea datelor de întreținere : Nu
- Normă europeană : 6
- Kilometraj : 67790
- Crit'Air : NC
- Energie : NC
- CP : 8
- Putere : 130
- Deplasare : 0
- Situare : 59 - LILLE
- Tip de cutie de viteze :
Dotări / Opțiuni
- NU A FOST COMUNICAT
Stare vehicul
Caracteristici tehnice
- Caroserie : break
- Număr de uși : 5
- Numărul de trepte de viteză : NC
- Tip de cutie de viteze :
- Lărgime : NC
- Lungime (cm) : NC
- Număr de locuri : 5
- Înălțime (cm) : NC
(3) Cod Codex, la data ieșirii sau factura de origine