Întrebări frecvente Răspunsuri la cele mai frecvente întrebări
Serviciile noastre de deservire a clienților vă stau la dispoziție prin telefon, e-mail sa prin intermediul unui tchat, pentru a vă răspunde la întrebări.
Vă invităm, de asemenea, să consultați secțiunea „Întrebări frecvente”, de mai jos, pentru a consulta răspunsurile la cele mai frecvente întrebări:
garanții
> De ce garanții beneficiez, la cumpărarea prin licitații?
Garanțiile sunt de mai multe feluri:Juridice: toate vehiculele prezentate fac obiectul unei cereri de statut administrativ (verificarea înscrierilor de gaj sau a opoziției).
Mecanice: un vehicul vândut la licitație, în cadrul unei vânzări voluntare este supus legilor în vigoare, ca orice tranzacție (între particulari sau între particulari și societăți). În plus, vehiculele de mai puțin de 6 ani și de 150.000 km beneficiază de o garanție Premium de 3 luni, oferită de către VPauto.
Garanții producător: unele vehicule sunt încă în garanția producătorului; acest lucru este anunțat pe afișele expoziției, precum și pe fișa detaliată a vehiculelor, de pe site. Alte vehicule pot fi eligibile în cadrul acestei garanții, vă rugăm să întrebați un reprezentant al mărcii.
control tehnic
> Vehiculele sunt, toate, verificate din punct de vedere tehnic?
Vehiculele prezentate în vânzări beneficiază, toate, de un control efectuat de un tehnician independent. Există 2 tipuri de controale la VPAuto:
- Inspecție tehnică tradițională pentru toate vehiculele de peste patru ani. Acest control este completat cu un test rutier,efectuat de un profesionist.
- ”Bilanțul Expert” (exclusivitate VPauto), pentru celelalte vehicule: este un control foarte aprofundat, cu 185 de puncte, pentru vehiculele de mai puțin de 4 ani, asociat cu un test rutier. Verificarea componentelor mecanice, cum ar fi funcționarea ambreiajului, cutiei de viteze și a echipamentelor de confort (geamuri electrice, ventilație, încălzire, aer condiționat etc.), este efectuată de controlori tehnici independenți.
preț
> Cum este fixat prețul de pornire?
Prețul de pornire este stabilit în funcție de prețul de piață al vehiculului, de prețul vehiculului nou, de starea sa generală și de kilometraj. Acesta variază, așadar, de la un vehicul la altul.> Ce înseamnă cota indicată?
Cota afișată este calculată "pro rata temporis", adică de la data exactă a primei puneri în circulație a vehiculelor. Pentru vehiculele de mai puțin de 1 an, cota este estimativă.> Cum se calculează prețul final de plată?
Când plasați un bon de cumpărare sau o ofertă prin intermediul site-ului nostru, valoarea sumei licitate este afișată cu taxe de vânzare incluse. Cheltuieli administrative, de 150 €, TVA inclusă, sunt facturate în plus.înaintea vânzării
> Vehiculele pot fi cumpărate înaintea vânzării?
Nu, VPauto este mandatată de către un vânzător pentru a vinde, în numele său, vehiculul, la licitație. Vehiculul nu poate, deci, să fie vândut fără să fie prezentat.> Pot cunoaște proveniența vehiculelor?
Vehiculele prezentate provin din închirieri pe termen lung, (24- 36 luni) de la companii de credit, producători de automobile, proprietari de parcuri și de la diferiți proprietari. Prin urmare, originea vehiculelor este perfect cunoscută.> Ce documente sunt necesare pentru a putea licita?
Pentru a licita în ziua vânzării, trebuie să aveți la dvs. un document de identificare (carte de identitate sau pașaport).Vi se va solicita un cec, imediat după adjudecare, sau o cauțiune prin card bancar (care variază intre 600 € și 1000 €) și o dovadă a solvabilității, emisă de banca dvs., datând de mai puțin de 2 zile, care să acopere suma tranzacției (cu ștampila, data și semnătura băncii, ca dovadă).
Vă invităm să consultați condițiile generale de vânzare, pentru a cunoaște modalitățile exacte de vânzare.
Licitații online
> Nu pot fi prezent(ă) în data vânzării: pot depune un bon de cumpărare?
Bineînțeles, pentru a participa la licitații fără să vă deplasați, este suficient să emiteți un bon de cumpărare. Vom efectua licitația în contul dvs., în ziua vânzării.Pentru a ști cum se emite un bon de cumpărare pe vpauto.fr
> Cum se emite o ofertă online?
Un bon de cumpărare vă permite să licitați la distanță, ținând cont, în același timp, de bugetul dvs.Pentru a depune un bon de cumpărare și a participa la licitații online, trebuie să aveți un cont pe vpauto.fr (să creați un cont). După înscriere, vă dăm întâlnire pe fișa vehiculului pentru care doriți să licitați.
Indicați, apoi, prețul maxim pe care vi-l fixați, înainte de a da click pe „emitere bon de cumpărare”. Pentru a valida bonul dvs. de cumpărare, vă vom solicita informațiile dvs. complete (inclusiv detaliile băncii).
Este, în mod evident, posibilă licitarea pentru mai multe vehicule: Pentru a face acest lucru, după ce ați emis primul bon de cumpărare, selectați, pur și simplu, alte vehicule, la alegere. Acest lucru vă va crește șansele de a câștiga un vehicul în timpul vânzării.
Numărul de vehicule pe care doriți să le câștigați la vânzare va fi automat solicitat (1 din 5, 1 din 3, 2 din 3, etc.) ..
> Dacă nu mă pot deplasa, pot participa la vânzarea online?
Da, mulțumită VPauto Live. Această caracteristică, accesibilă pe internet, pe toate tipurile de dispozitive, vă oferă posibilitatea de a participa la licitații, în direct, fără să vă deplasați. Mulțumită sistemului LIVE puteți licita în același timp cu cei din sală.Modalitățile de înscriere și de plată sunt aceleași ca pentru bonul de cumpărare.
> Care sunt avantajele emiterii unei oferte sau a unui bon de cumpărare online?
Fie că este vorba de emiterea unui bon de cumpărare sau de o licitație Live, VPauto vă garantează transparența, ușurința și securitatea.
Bonul de cumpărare și licitația Live sunt foarte rapide. În mai puțin de cinci minute, transmiteți comanda sau oferta de pe orice calculator conectat la Internet, indiferent de locul în care vă aflați.
Plata online este gestionată printr-un site securizat, astfel încât să nu fiți expus vreunui risc.
> Dacă nu mai pot cumpăra, cum pot anula un bon de cumpărare, prin intermediul site-ului?
Orice bon de cumpărare poate fi anulat până la ora 24 a zilei dinaintea vânzării. În acest caz, tranzacția este anulată și nu vi se poate solicita vreo plată.După acest termen, vă rugăm să contactați centrul nostru de apeluri, la 02 97 76 62 00.