Lorient
În data de 15/09/25și în data de luni 15 sept. 2025 începând de la 08:00
următoarea vânzare, în data de 04/09/25
următoarea vânzare, în data de 04/09/25
următoarea vânzare, în data de 04/09/25
următoarea vânzare, în data de 04/09/25
următoarea vânzare, în data de 04/09/25
următoarea vânzare, în data de 04/09/25
următoarea vânzare, în data de 05/09/25
următoarea vânzare, în data de 05/09/25
următoarea vânzare, în data de 05/09/25
următoarea vânzare, în data de 05/09/25
următoarea vânzare, în data de 05/09/25
următoarea vânzare, în data de 05/09/25
următoarea vânzare, în data de 05/09/25
următoarea vânzare, în data de 05/09/25
următoarea vânzare, în data de 05/09/25
următoarea vânzare, în data de 05/09/25
următoarea vânzare, în data de 05/09/25
următoarea vânzare, în data de 05/09/25
următoarea vânzare, în data de 05/09/25
următoarea vânzare, în data de 05/09/25
următoarea vânzare, în data de 06/09/25
următoarea vânzare, în data de 08/09/25
următoarea vânzare, în data de 08/09/25
următoarea vânzare, în data de 08/09/25
următoarea vânzare, în data de 08/09/25
următoarea vânzare, în data de 08/09/25
următoarea vânzare, în data de 12/09/25
următoarea vânzare, în data de 12/09/25
următoarea vânzare, în data de 15/09/25
SYM JOYMAX Z


În curs de estimare
Primire preț de începereNC
Informații generale
- Gen : MTL
- Culoare : NU A FOST COMUNICAT
- TVA : Nu ? Pentru acest vehicul nu există TVA.
- Caroserie : SOLO
- Carnet de întreținere : Nu
- CO2 (g/km) : 65 (Normă Inconnu)
- Punere în circulație : 10/04/2024
- Urmărirea datelor de întreținere : Nu
- Normă europeană : 5
- Kilometraj : 5881
- Crit'Air : 1
- Energie : Benzină
- CP : 1
- Putere : 14
- Deplasare : 124
- Situare : 56 - LORIENT
- Tip de cutie de viteze :
Dotări / Opțiuni
- NU A FOST COMUNICAT
Stare vehicul
Caracteristici tehnice
- Caroserie : SOLO
- Număr de uși : NC
- Numărul de trepte de viteză : 1
- Tip de cutie de viteze :
- Lărgime : NC
- Lungime (cm) : NC
- Număr de locuri : 2
- Înălțime (cm) : NC
(3) Cod Codex, la data ieșirii sau factura de origine