Reclamație post-vânzare

Tocmai ați cumpărat un vehicul și nu sunteți pe deplin satisfăcut de el?

Serviciul nostru post-vânzare este disponibil pentru a vă asista în cererea dvs.

picto reglementation

Asigurați-vă că reclamația dvs. este admisibilă, conform CGV

picto pieces justificatives

Grupați documentele doveditoare cerute

picto formulaire en ligne

Completați formularul online din contul dvs. client, la rubrica „comenzile mele”

Deschideți o reclamație

Pentru ca reclamația dvs. să fie luată în considerație, asigurați-vă că:

  • - Vehiculul dvs. a fost propus la o vânzare eligibilă (CGV)
  • - Reclamația dvs. nu se referă la organele mecanice, dacă vehiculul are mai mult de 160.000 de km sau mai mult de 8 ani
  • - Reclamația dvs. nu se referă la piesele mecanice de uzură
  • - Nicio reparație nu a fost realizată pe vehicul, fără acordul VPAuto PRO

Documente doveditoare

picto administratif

Cerere administrativă

Nu se cere atașarea vreunui document doveditor.
Menționați cererea dvs. în „,motivul reclamației”

picto requete vehicule

cerere vehicul

Foto unghi larg
Foto contor
Fotografii ilustrative

Aspect
Bon de ieșire, cu rezerve
Deviz sau estimare

Mecanică
Diagnosticul rețelei

picto requete transport

cerere transport / ridicare

Nu se cere atașarea vreunui document doveditor
Menționați cererea dvs. în „,motivul reclamației”

Formular de reclamație online

Accesați formularul în contul dvs. la rubrica „comenzile mele”, selecționați vehiculul la care se referă reclamația, dați click pe „Reclamație”, completați-o și dați click pe validare.

Pentru a ne contacta