Reclamație post-vânzare
Tocmai ați cumpărat un vehicul și nu sunteți pe deplin satisfăcut de el?
Serviciul nostru post-vânzare este disponibil pentru a vă asista în cererea dvs.

Asigurați-vă că reclamația dvs. este admisibilă, conform CGV

Grupați documentele doveditoare cerute

Completați formularul online din contul dvs. client, la rubrica „comenzile mele”
Deschideți o reclamație
Pentru ca reclamația dvs. să fie luată în considerație, asigurați-vă că:
- - Vehiculul dvs. a fost propus la o vânzare eligibilă (CGV)
- - Reclamația dvs. nu se referă la organele mecanice, dacă vehiculul are mai mult de 160.000 de km sau mai mult de 8 ani
- - Reclamația dvs. nu se referă la piesele mecanice de uzură
- - Nicio reparație nu a fost realizată pe vehicul, fără acordul VPAuto PRO
Documente doveditoare

Cerere administrativă
Nu se cere atașarea vreunui document doveditor.
Menționați cererea dvs. în „,motivul reclamației”

cerere vehicul
Foto unghi larg
Foto contor
Fotografii ilustrative
Aspect
Bon de ieșire, cu rezerve
Deviz sau estimare
Mecanică
Diagnosticul rețelei

cerere transport / ridicare
Nu se cere atașarea vreunui document doveditor
Menționați cererea dvs. în „,motivul reclamației”
Formular de reclamație online
Accesați formularul în contul dvs. la rubrica „comenzile mele”, selecționați vehiculul la care se referă reclamația, dați click pe „Reclamație”, completați-o și dați click pe validare.